Problém s nevyžádanou poštou

Pokud dostáváte nevyžádané reklamní či jinak obtěžující emaily, poskytujeme Vám snadný způsob, jak tyto emaily označit jako SPAM a tím minimalizovat počet obtěžujících emailů.

Náš poštovní server však od Vás potřebuje radu, který email je nevyžádaný. Stačí jednoduše přesunout nechtěný email do speciální složky "Junk", která je automaticky vytvořena v každém mailovém účtu.

Níže jsou uvedeny návody, jak jednoduše email přesunout v různých e-mailových programech.

MS Outlook 2007 - přesun tažením

1. stiskem a podržením levého tlačítka myši ho „chytím“

2. tahem přesunu na složku „Junk“ a pustím levé tlačítko myši

3. e-mail se přesunul do složky a server začal stejné či podobné emaily rozpoznávat jako SPAM

MS Outlook 2007 – Přesun do složky

1. označíme si nevyžádaný email a klikneme na „Přesunout do: ?“

2. nastavíme jinou složku

3. rozlikneme si náš účet a zvolíme složku „Junk“

4. potvrdíme naší volbu

5. teď znovu označíme nevyžádaný email a klikneme na ikonku Junk a email bude automaticky přesunut do složky „Junk“ a označen jako SPAM