Problém s nevyžádanou poštou
Pokud dostáváte nevyžádané reklamní či jinak obtěžující emaily, poskytujeme Vám snadný způsob, jak tyto emaily označit jako SPAM a tím minimalizovat počet obtěžujících emailů.
Náš poštovní server však od Vás potřebuje radu, který email je nevyžádaný. Stačí jednoduše přesunout nechtěný email do speciální složky "Junk", která je automaticky vytvořena v každém mailovém účtu.
Níže jsou uvedeny návody, jak jednoduše email přesunout v různých e-mailových programech.
MS Outlook 2007 - přesun tažením
1. stiskem a podržením levého tlačítka myši ho „chytím“
2. tahem přesunu na složku „Junk“ a pustím levé tlačítko myši
3. e-mail se přesunul do složky a server začal stejné či podobné emaily rozpoznávat jako SPAM
MS Outlook 2007 – Přesun do složky
1. označíme si nevyžádaný email a klikneme na „Přesunout do: ?“
2. nastavíme jinou složku
3. rozlikneme si náš účet a zvolíme složku „Junk“
4. potvrdíme naší volbu
5. teď znovu označíme nevyžádaný email a klikneme na ikonku Junk a email bude automaticky přesunut do složky „Junk“ a označen jako SPAM