Zprávy uživatelům

  • Nastavení
  • Emaily
  • Zprávy uživatelům

Můžete si přidat často používané zprávy, které píšete uživatelům. Zprávy se objeví formou tlačítka nad editačním formulářem pro zprávu uživateli v úpravě objednávky.

Zástupné symboly ve zprávách

Zpráva může obsahovat zástupné symboly. Pokud bude nalezen zástupný symbol, který není v seznamu předdefinovaných symbolů (vpravo nahoře), při vložení budete dotázáni na jeho hodnotu.

Můžete určit výchozí hodnotu ručně zadávaného symbolu pokud za název symbolu připojíte dvojtečku a hodnotu. Například: {Cena balíku:123}

Seznam předdefinovaných zástupných symbolů najdete po kliknutí na řádek Zástupné symboly.

Jak vložit do emailu o přijetí objednávky odlišný text podle vybrané platby nebo dopravy?

Pomocí zástupných znaků {POPIS_ZPUSOBU_DORUCENI}, {POPIS_DOPRAVY} a {POPIS_PLATBY} je možné v emailu s rekapitulací objednávky poskytnout informace o zvoleném způsobu platby a dopravy. Typický příklad použití je, chcete-li po přijetí objednávky s platbou převodem poslat zároveň i platební údaje. 

Jako první si vyplňte popis dopravy, platby nebo způsobu doručení.

  • Nastavení
  • Doprava a platba
  • Způsoby doručení / Dopravy / Platby

Následně si v nastavení emailu vložte do textu jeden ze zástupných znaků {POPIS_ZPUSOBU_DORUCENI}, {POPIS_DOPRAVY} nebo {POPIS_PLATBY}. Pokud nějaká platba nebude mít popis, zástupný znak se bude ignorovat.

Nejčastěji se tyto zástupné symboly vkládají do emailu po přijetí objednávky, ale můžete je vložit do jakéhokoliv emailu nebo uživatelské zprávy, která se posílá během zpracování objednávky. 

Navázání zprávy na stav objednávky

Připravené zprávy uživatelům můžete navázat na stav objednávky. Zprávu poté budete moci vybrat při změně objednávky na konkrétní stav. 

Například můžete mít připravené unikátní zprávy pro každý způsob dopravy zboží a ty navážete na stav objednávky Vyřízena. Díky tomu Vám náš systém nebude nabízet tyto zprávy při změně stavu na Přijata.

Můžete si nastavit specifickou zprávu pro každý způsob dopravy.

Příklady použití

  • Stav vyřízena: Různé zprávy podle vybrané dopravy (ČP, PPL atd - zde jde např. nastavit odkaz pro sledování zásilky)
  • Stav vyřízena: Osobní odběr - balík si můžete vyzvednout na adrese ... v čase ...
  • Stav vyřízena: Platba dobírkou - budete platit ...
  • Stav přijata: Čekáme na připsání peněz na účet, poté zboží okamžitě odesíláme
  • Bez přiřazeného stavu: Dotazník Heureka po 14 dnech

 

Přílohy ke zprávám

U každé zprávy můžete nastavit jaké přílohy se mají odeslat. Takže si můžete nastavit například to, kdy se má odesílat rekapitulace objednávky a kdy se má odeslat faktura.

Nezobrazuje se Vám příloha obchodní podmínky? Ujistěte se, že máte v Nastavení / Nastavení Eshopu na záložce Fakturace nahraný soubor s obchodními podmínkami.

Ruční odeslání faktury

Pokud chcete odesílat faktury zákazníkovi ručně, je potřeba vytvořit si novou zprávu uživatelům.

  • nastavení 
  • emaily
  • zprávy uživatelům

 

Následně v úpravě objednávky zvolte zprávu Faktura a klikněte na OK.