Stav objednávky

  • Objednávky

Po přijetí objednávky stačí jednou kliknout na její řádek.

Pokud začnete objednávku zpracovávat, stačí kliknout na tlačítko Zpracovává se a dát OK. Zákazník dostane automaticky email o přijetí objednávky.

TODO: screenshot není aktuální

Po přijetí objednávky stačí kliknout na tlačítko Vyřízena a vybrat dopravu.

Systém se Vás zeptá na číslo balíčku.

Automaticky odešle zákazníkovi zprávu s informací o čísle balíku, datu doručení a ceně.

Výběr dopravy a zadávání čísla balíku bude potřeba pouze v případě, že máte nastavené zprávy uživatelům. 

Pokud nemáte přiřazené uživatelské zprávy ke stavům, propíše se Vám do komentáře výchozí zpráva stavu.

Více o zprávách uživatelům se dočtete zde.