Slučování objednávek

Dvě objednávky je možné sloučit. Klikněte na tlačítko pro sloučení objednávky a vyberte objednávku, do které chcete editovanou objednávku sloučit.

Originální objednávka se stornuje a všechny položky, platby, EET, a dárkové poukazy se přesunou do druhé objednávky.

Dříve se tato potřeba často řešila tak, že se zkopírovaly pouze produkty z jedné objednávky do druhé a slučovaná objednávka se stornovala. Toto chování mohlo způsobit řadu problémů – například se stornovanými dárkovými poukazy, ztracenými platbami a podobně.

Nově se položky objednávky přesouvají společně se všemi platbami, EET, generovanými poukazy a dalšími. Stornovaná objednávka skončí jako úplně prázdná. Naopak sloučená objednávka obsahuje vše z obou objednávek.

V krajním případě se tak může stát, že sloučená objednávka bude mít dvě položky s dopravou. To je často v pořádku (například již proběhla platba a zabrání se vzniku přeplatku, který by bylo třeba vracet). Případně provést přepočet dopravy je možné pomocí tlačítka "přepočítat".