Rozdělení objednávky

Stává se vám, že část objednávky z nějakého důvodu nemůžete vyexpedovat obratem? Využijte funkci Rozdělení objednávky. Díky ní zákazník dostane všechny potřebné informace a transakční e-maily k první části a Vy nezapomenete ve vhodnou dobu odeslat zbývající část zboží, protože nevyřízená část objednávky na Vás bude stále čekat v administraci Vašeho e-shopu.

➡️Objednávky > Objednávky

Kliknutím na ikonku Rozdělit objednávku v editaci objednávky otevřete nové okno, ve kterém zvolíte u každé z položky objednávky, kolik kusů se má přesunout do objednávky nové. Po potvrzení kliknutím na tlačítko Rozdělit objednávku vznikne nová objednávka s těmito položkami a o stejná množství bude ponížena objednávka původní.

Pro rozdělení objednávky platí stejná omezení jako například pro slučování objednávek. Aby bylo možné objednávku rozdělit,

  • objednávka nesmí být v konečném stavu (nejčastěji "vyřízeno", "předáno"),
  • u objednávky nesmí být platba (kompletní ani částečná úhrada).