Zaskladnění zboží

Po úspěšné vstupní kontrole je zboží vytvořeno na stole, odkud probíhá jeho zaskladňování na skladové pozice pomocí mobilního terminálu.

Přihlásíme se do mobilního terminálu. Po přihlášení zvolíme v hlavním menu ikonu Zaskladnění.

Na následující obrazovce načtěte čárový kód daného stolu, nebo vyberte daný stůl ze seznamu ručně.

Nyní můžeme načíst EAN konkrétního produktu.

Po načtení produktu se nám zobrazí detail daného produktu. Pokud ale načteme produkt, který se nenachází na daném stole, budeme varováni záporným zvukem a zobrazí se nám příslušná hláška.

Nyní můžeme načíst další kusy dané položky, případně pomocí klávesnice zapsat počet.

Na detailu produktu si můžeme všimnout pozic, na kterých se aktuálně produkt nachází. Podle nich může skladník produkty zaskladňovat. Může ale také načíst libovolnou jinou pozici a tím zaskladnit zboží na toto místo.

Zboží lze také označit jako "nadzásobu". To zapříčiní, že při vychystávání se zboží na dané pozici zobrazuje až jako poslední v seznamu pozic, na kterých produkt je. Slouží primárně k tomu, že tak označíme např. palety s nerozbaleným zbožím, ze kterých se dozásobují přední pozice a neslouží tak primárně k vybírání zboží při vychystávání objednávek.

Na detailu produktu se červeně zobrazuje počet kusů, které čekají v nevyřízených objednávkách. Nemusíte tak daný počet kusů zavádět hluboko do skladu, ale tyto kusy zaskladnit na kraj skladu, aby bylo vychystávání objednávky rychlejší. Zbytek produktů pak můžete zaskladnit na jejich správnou pozici.

Na detailu produktu se zobrazuje kolik kusů se průměrně prodá za den. Dle toho lze hrubě usuzovat, jak je zboží frekventované a jestli ho zaskladnit spíše na kraj, nebo hlouběji do skladu.

V případě, že si zbožím není skladník jistý, může si zvětšit náhled obrázku stisknutím zmenšeného obrázku.

Sejmutím kódu cílové pozice dojde k naskladnění produktu na sejmutou pozici.

Tím je dokončeno naskladnění dané položky, můžeme přejít k výběru nebo načtení čárového kódu dalšího produktu a proces opakovat, dokud nemáme stůl prázdný a všechny produkty zaskladněné.

Vychystávat objednávky je možné i z pozice stůl. V akutních případech tedy není nutné zavádět produkty na sklad, ale lze je rovnou vychystat do objednávky ze stolu.