Vychystání objednávky ze skladu

Po přijetí nové objednávky ji vychystáváme ze skladu pomocí mobilního terminálu.

Zákazníkovi vytiskneme fakturu, na které vidíme v pravém horním rohu čárový kód objednávky.

V hlavním menu mobilního terminálu zvolíme Objednávky.

Načteme čtečkou čárový kód objednávky.

Načteme přepravní box, který aktuálně není napárovaný na žádnou další objednávku. V případě, že by na box byla napárována jiná objednávka, budeme varováni a vyzváni k načtení jiného boxu.

Po načtení boxu dojde ke spárování objednávky s boxem po dobu vychystávání dané objednávky.

Pořadí vychystávání položek je dáno seřazením lokací v administraci, případně označením produktu na dané pozici jako nadzásoby.

Zobrazí se detail vychystání první položky objednávky.

Načteme zobrazenou pozici. Produkt je možné vzít z jakékoliv pozice, která se zobrazí v seznamu. V případě načtení pozice, na které produkt není, budeme varování a vyzváni k novému načtení správné pozice.

Po načtení správné pozice budeme vyzváni k načtení EANu vychystávaného produktu.

V případě, že by měl produkt poškozený EAN, lze použít červené tlačítko pro ruční vychystání produktu.

Potvrdíme načtením produktu, případně příslušného počtu kusů.

Následně pokračujeme ve vychystávání dalších položek objednávky.

V rozdělení skladu na oblasti, mezi kterými si skladníci předávají objednávky, lze částečné vychystávání objednávky přerušit tlačítkem Odložit.
Následujícím načtením objednávky se pak ve vychystávání pokračuje.

Po vychystání poslední položky objednávky dojde ke zvukovému potvrzení.

Čtečka je automaticky připravena k vychystávání další objednávky.