Uživatelské filtry v administraci

Uživatelské filtry slouží k uložení aktuálně nastavného filtru. Nalezneme je v administraci na místech jako je seznam Produktů nebo seznam Objednávek, kde se ukládání filtrů hodí.

Přidání uživatelského filtru

Jako příklad si budeme chtít uložit filtr na nové objednávky, proto tedy navolíme v Pokročilém vyhledávání stav na nová a klikneme na Hledat. Pokud chceme tento filtr uložit, tak v pravé horní části nad výpisem položek klikneme na tlačítko Uložit aktuální filtr.

Otevře se nám okno, kde filtru nastavíme název a případně další parametry.

  • Popis - popis filtru
  • Barva tlačítka - podbarvení tlačítka, které bude odkazovat na filtr
  • Globální - pokud nastavíme filtr jako globální, tak ho v administraci uvidí všichni administrátoři
  • Oblíbený - pokud nastavíme filtr jako oblíbený, tak k němu budeme moci přistupovat v administraci odkudkoliv. Filtr se bude zobrazovat v rychlém přístupu. Rychlý přistup nalezneme v pravém horním rohu obrazovky jako ikonku srdíčka nebo ho můžeme otevřít pomocí klávesy F2
  • Globální i oblíbený - pokud bude filtr globální i oblíbený, tak ho v administraci uvidí všichni i v rychlém přístupu

Po přídání se nám filtr zobrazí nad výpisem položek.

Úprava uživatelských filtrů

Pokud budeme chtít filtry upravovat, přejdeme na stránku, kde je upravovat chceme (Např. Objednávky) a v pravé horní části nad výpisem položek klikneme na tlačítko Zobrazit uživatelské filtry.

Otevře se nám okno s filtry na aktuální stránce. Kliknutím na ně je můžeme editovat.