Chat Crisp

Možná jste si všimli, že Crisp používáme přímo i na na našem webu www.wpj.cz. Klidně si ho u nás vyzkoušejte z pohledu zákazníka!

Proč jsme vybrali právě chat Crisp?

  • Má skvělou mobilní aplikaci, díky které dokážete na zprávy  reagovat odkudkoli.
  • Funguje na principu týmové spolupráce operátorů. Všichni ví, které dotazy už byly zodpovězeny a které na vyřízení ještě čekají.
  • Jazyk chatu se automaticky přizpůsobuje jazyku webu a operátorovi se zobrazí informace o tom, jakým jazykem hovoří zákazník.
  • Uživatelská data jsou přímo v chatu. Máte-li e-shop a zákazník je přihlášený, znáte například:
    • jeho jméno, e-mail a telefon z uživatelského účtu
    • datum a kód poslední objednávky
    • celkový počet objednávek
    • celkový počet stornovaných objednávek
    • celkovou útratu
    • máte-li i B2B zákazníky, tak informaci, zdali se jedná o B2B 

Jakoukoli informaci, kterou známe z e-shopu, dokážeme do chatu přidat, abyste ji měli rovnou na očích. Stačí říct!

 

Nastavení

Jak začít používat Crisp na e-shopu?

  1. Běžte na stránky www.crisp.chat, klikněte na tlačítko Get started vpravo nahoře a zaregistrujte si účet.
  2. E-mailem Vám přijde kód pro integraci na Vašich webových stránkách nebo e-shopu, ze kterého si vykopírujete pouze šedě zvýrazněnou část.
  3. V administraci e-shopu v Nastavení > Nastavení e-shopu > Měřicí kódy najdete úplně dole sekci Crisp, kam tento kód vložíte... A chatujete!
  4. Nezapomeňte Crisp doplnit do vašich Zásad zpracování osobních údajů (do sekce Příjemci osobních údajů). Vývojářská firma se jmenuje Crisp IM SARL (registration number: 833085806)

 

Pokud by se Vám e-mail s kódem pro integraci ztratil, kód najdete i v administraci Crisp. Po přihlášení do administrace Crisp přejděte do Settings (ozubené kolo vlevo dole) > Website settings > Tlačítko Integrations > HTML, odkud opět vyberete jen kombinaci čísel a písmen v uvozovkách za spojením CRISP_WEBSITE_ID=.